Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 13:42:31 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00448 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Anseküla, Andruse // 
Anseküla farmitee // Koolimaja // Kuressaare metskond 29 // Lauda // Mardi 
// Imara küla, Läätsa-Imara tee // Timmu // Tümina // Läätsa küla, Kala tee 
// Küla alajaam // Salme alevik, 77 Kuressaare-Sääre tee // Üüdibe küla // 
Läätsa alajaam // Nõmmepõllu (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: - Lähtudes EhS § 31 lõikest 4 saadame 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks või arvamuse avaldamiseks 
asutusele või isikutele, kelle õigusi või huve võib taotletav ehitis või 
ehitamine puudutada. - Kinnisasja omaniku kaasamine vastavalt 
Ehitusseadustiku § 31 lõikele 3, kui taotlust ei ole esitanud omanik.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27268365>  (menetlus nr: 
470242), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (LIISA MARIPUU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister